Laman

Sabtu, 03 Desember 2016

Contoh cerpen versi bahasa Afrika

Contoh cerpen versi bahasa Afrika


Daar is dae wanneer 'n reis begin en daar sal 'n dag wanneer alles oor sal wees. 'n reis wat uiteindelik my gebring veel gesink in die vallei van wanhoop.

Dit het nooit by my opgekom voor dit het nog nooit gebeur het glad oor jouself in die siel, totdat jy gebreek groei tot 'n waardevolle prys.

Maar sekerlik sal 'n waardevolle geskenk vir ewig moes, 'n glimlag wat my dag vol trane aan die einde, en die snikke teleurgesteld sou maak.

Miskien van julle het dieselfde gevoel sadistiese nan, omring deur 'n soet herinneringe van eindelose trane.

Flakes Lara wonde van sy geheue het nie verdwyn in die bors, eerlik ek spyt dat die skoonheid van die liefde met dit geproe het. Ek is broos, ineengestort ek.

Hard probeer en die bevordering van 'n gevoel van geduld. Ag! Daar kan 'n ander dieselfde pyn as my. Niemand gaan my gevoelens te verstaan. Ja! Slegs weet ek. Nie hom of jy.

Stel voor, my naam is Kintan Maharani, ek 'n student van SMAN1 Sinar Jaya was, en stel ook die persoon wat skree op die laaste, hy is my bababoetie, sy naam Seun Maharani. My broer het na dieselfde skool met my, maar hy sit in die klas 2 hoërskool en ek sit in die klas 1 hoërskool.

In die eetkamer, is ma en pa en sy broer saam wag vir my geliefde seun ontbyt. Ja, my familie is baie harmonieuse, elk van die kante van die spleet verlate versier met warm familie atmosfeer van wedersydse liefde van geliefdes onder die dak geroep die huishouding.

Nadat ek sê totsiens en sy broer se seun, kak seun uitgereik twee fietse vir my en vir hom. Ons gebruik 'n fiets skool toe te gaan, want die afstand tussen die huis en skool SMAN1 Sinar Jaya is nie te ver weg. Ons bly in 'n dorp groen omring deur rys velde en afgekamp pragtige berge.

Langs die pad het ek en die seun van sy broer nooit moeg van kyk na die genade van God wat baie mooi. ons dikwels bots wanneer fietsry reis.

Vandag is die gesig kak seun lyk besig, sal ek druk 'n bietjie nuuskierig om hom totdat ek dit direk vra om my babasussie toe ons fietsry skool toe.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar